Hoe kun je contact met ons opnemen?

Staat je vraag niet in de veelgestelde vragen hierboven? Neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@droomie.nl, of gebruik het onderstaande contactformulier. Wij doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen!

E: info@droomie.nl

T: Op dit moment tijdelijk niet beschikbaar

 
 

Stel je vragen:

Contact form

 
 

Veel gestelde vragen!

Hoe werkt de Slaappod?

De Slaappod heeft Bone technologie. Deze technologie transformeert je kussen in een speaker, waarbij je het geluid alleen hoort wanneer je je oren er tegenaan legt.

Wanneer is de Slaappod wat voor mij?

Ben jij iemand die graag in slaap valt met een podcast, meditatie-app, white noise of muziek? Dan is de Slaappod perfect voor jou.

Hoort mijn partner de Slaappod?

Als u de volgende tips volgt, zal uw partner het geluid niet horen. Stel het volume in op maximaal 70%. Plaats de Slaappod onder uw kussen en zorg ervoor dat het aan alle kanten goed bedekt is.

Hoe vaak moet ik de Slaappod opladen?

De Slaappod heeft een batterijduur van 10 uur. We adviseren om een timer in te stellen. Zo kan hij de hele week meegaan. (Zie deze pagina hoe)

Wat is de levertijd van het product?

Voor 15:00 uur besteld, morgen in huis. Dit is ons streven op werkdagen. Bestellingen geplaatst voor 15:00 uur worden dezelfde dag nog verwerkt. Binnen Nederland verzenden wij uw bestelling via DHL. Houd er rekening mee dat wij afhankelijk zijn van DHL voor een tijdige levering.

Hoe werkt retourneren?

Bij Droomie heb je wel 30 dagen de tijd om het product te testen. Mocht u zich nog bedenken of het product om een andere reden retourneren, dan kunt u dit doen door een e-mail te sturen naar info@droomie.nl. Wij zullen dan een retourlabel voor u aanmaken en deze naar u opsturen.